педагогічного колективу
Сосницького професійного аграрного
ліцею
над проблемою
“Підвищення якості професійної та
загальноосвітньої підготовки шляхом використання інноваційних форм та методів
навчання”
на 2015 – 2016 н. р.
ІІІ етап
Завдання:
1. Спрямування
всіх аспектів методичної роботи на розвиток творчого
потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми, проведення
засідань структурних підрозділів методичної роботи і різних рівнів
(ліцейних, обласних, районних) з визначеної проблеми.
потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми, проведення
засідань структурних підрозділів методичної роботи і різних рівнів
(ліцейних, обласних, районних) з визначеної проблеми.
2. Розробка методичою радою методичного кабінету рекомендацій, методів,
заходів, технологій найбільш ефективних при реалізації проблемної теми.
3. Обговорення запропонованих рекомендацій
на засіданнях ліцейних, обласних структурних підрозділів методичної роботи,
вироблення заходів стосовно їх реалізації.
4. Підготовка та проведення засідань
педагогічних, методичних та науково-методичних рад з відповідною тематикою.
5. Вивчення, апробація існуючого педагогічного досвіду.
6. Створення банку інформації щодо впровадження проблемної теми
у навчально-виховний процес.
7. Досягнення оптимальної реалізації
впливу самоосвіти на результат діяльності педагога.
8. Залучення педагогічних працівників
закладу до роботи в творчих групах.
9. Аналіз навчально-методичної та
матеріальної бази кабінетів, створення системи заходів щодо їх покращення.
10. Проведення
моніторингових досліджень.
Вивчення результативності втілення
проблеми:
1) анкетування учнів;
2) анкетування батьків;
3) проведення співбесіди з
педагогами;
4) проведення зрізових контрольних
робіт.
11. Аналіз
та інтерпретація результатів моніторингових досліджень (рівня
вихованості, ціннісних ставлень учнів, розвитку учнів).
вихованості, ціннісних ставлень учнів, розвитку учнів).
12. Пропагандистсько-просвітницька
діяльність з досвіду роботи над
проблемою. Видавнича діяльність.
проблемою. Видавнича діяльність.
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Виконавці
|
Термін виконання
|
1.
|
Провести
анкетування та діагностику педагогічної діяльності педпрацівників з метою
виявлення труднощів в роботі над проблемою
|
методист
|
Вересень
2015
|
2.
|
Скласти та
проаналізувати карти діагностики педагогічної діяльності
|
методист
|
Жовтень
2015
|
3.
|
Спланувати
проведення тематичних консультацій для педагогічних працівників на допомогу в
реалізації науково-методичної проблеми ліцею
|
методист
|
Протягом
року
|
4.
|
Проводити
творчі звіти викладачів і майстрів виробничого навчання, які досягли
певних успіхів в роботі над проблемою
|
Методист,
голови методкомісій
|
Протягом
року
|
5.
|
Проводити
обмін досвідом та методичними знахідками в роботі над проблемою на заняттях
Школи передового педагогічного досвіду
|
методист
|
Протягом
року
|
6.
|
Практикувати
звіти членів методкомісій про результативність роботи над індивідуальними
методичними проблемами та єдиною методичною проблемою ліцею на засіданнях
методкомісій
|
голови м/к
|
Протягом року
|
7.
|
Оформити
кейс інноваційних уроків, проведених педпрацівниками ліцею в процесі роботи
над проблемою
|
методист
|
Квітень
2016
|
8.
|
Практикувати
випуск методичних бюлетенів та репортажів з кращих уроків та тематичних
заходів з метою ознайомлення членів педагогічного колективу з досягненнями
колег в роботі над проблемою
|
методист
голови
методкомісій
|
Протягом
року
|
9
|
Розробити
методичні рекомендації з питань застосування інноваційних технологій
|
методист
|
Лютий 2016
|
10
|
Провести
дні творчої педагогіки «Райдуга талантів» з демонстрацією динаміки
професійної майстерності педагогів
|
методист
голови
методкомісій
|
Лютий, березень
2016
|
11
|
Провести
педагогічні читання «Розвиток педагогічної майстерності педагога як один з головних чинників застосування
інноваційних технологій»
|
методист
|
Січень
2016
|
12
|
Випустити
методичний бюлетень «З досвіду роботи метод комісій застосування інноваційних
технологій»
|
Методист,
Кустенко
І.С., Тишина С.В.
|
Квітень
2016
|
13
|
Проводити
постійний аналіз проміжних результатів в роботі над проблемою
|
Методист,
голови
методичних комісій
|
Постійно
|
14
|
Провести
виставку методичних знахідок до педагогічних читань "Віват, педагогічний
пошук"
|
голови
методкомісій
|
Червень
2016
|
15
|
Поповнити
новими дидактичними матеріалами методичний куточок «Інноваційні форми та
методи навчання»
|
методист
|
Лютий 2016
|
16
|
Обговорити
результативність роботи над ІІІ етапом
єдиної загальноліцейної проблеми на засіданні науково-методичної ради ліцею
|
Методист
члени
науково-методичної ради
|
Грудень
2015
|
17
|
Активізувати
роботу методичних комісій над проблемою. Провести спільне засідання всіх
методичних комісій
|
методист
голова
методкомісії
|
Вересень 2015
|
18.
|
Продовжити
традицію педагогічного наставництва для молодих викладачів і майстрів
виробничого навчання
|
методист
|
Протягом
року
|
19.
|
Впроваджувати
в практику роботи педагогічних працівників перспективний педагогічний досвід
з проблеми ліцею
|
педагоги
ліцею
|
Постійно
|
20.
|
Продовжити
друкування творчих знахідок
педагогічних працівників
в журналі «Профтехосвіта», газеті «Вісник
профтехосвіти» і т.д.
|
методист
члени
науково-методичної ради
|
Протягом
навчального року
|
21.
|
Постійно
аналізувати динаміку навчальних досягнень учнів
|
голови
методкомісій
|
Протягом
навчального року
|
22.
|
Випустити
буклети, портфоліо з ефективними педагогічним досвідом методичних комісій
|
голови
методичних комісій
|
Червень
2016
|
Немає коментарів:
Дописати коментар