ПЛАН
РОБОТИ ШКОЛИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА
„Проблема” на 2015-2016 н.р.
Керівник: Степко О.М.
Слухачі: молоді
медпрацівники (педстаж до 3-х років)
Мета: надати допомогу педагогам -
початківцям в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів, з якими
зустрічається молодий педагог, підтримати їхню творчу наснагу, бажання плідно
працювати
№п/п
|
Місяць
|
Теоретичні питання
|
Практичні заняття
|
Відповід.
|
1.
|
Серпень
|
1. Знайомство з ліцеєм.
2. Інструктаж з охорони праці.
3.
Планування й організація роботи щодо викладання предметів, вивчення програм
та методичних рекомендацій до них
|
1)
Вивчення пояснювальних записок до навчальних програм, структури програм;
2)
Складання поурочно- тематичних планів;
3)
Оформлення журналів теоретичного та виробничого навчання;
4) Бесіда
„Нормативно- правова база організації навчального процесу: закони, положення,
правила, права, обов’язки”
|
Адміністрація
|
2.
|
Вересень
|
1. Правила
оформлення ліцейної документації.
2.Постановка
мети уроку, змісту, методів навчання.
3.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
|
1)
Складання планів роботи кабінетів, лабораторій, майстерень;
2)
Складання паспортів КМЗ викладання предметів;
3)
Складання конспекту уроків теоретичного та виробничого навчання;
4)
Ознайомлення із зразками оформлення конспекту різних типів уроків;
5)
Діагностування запитів молодих педагогів;
6) Огляд
методичної літератури „Сучасний урок”
|
Методист,
викладачі-наставники психолог
|
3.
|
Жовтень
|
Декада наставника
Консультпункт
з питань організації навчально-виховної роботи
|
1) Складання
індивідуальних планів роботи педагога-стажера (за зразком)
2)
Відвідування та обговорення уроків викладачів-наставників;
3)
Відвідування наставниками уроків стажерів з метою методичної допомоги;
4) Ділова
гра „Моделювання структури уроку
відповідно до обраного типу”
|
викладачі-наставн.,
методист
|
4.
|
Листопад
|
Психологічні
основи діяльності учнів у процесі навчання
|
1)
Психологічна характеристика колективів учнів;
2)
Ознайомлення з працями психологів Л. Виготського, Л.Занкова,П.Гальперіна;
3)
Відвідування та аналіз, самоаналіз уроків.
|
Викладачі,
психолог
|
5.
|
Грудень
|
Учнівський
колектив – основа виховання
|
1)
Складання психолого-педагогічної характеристики учня та всього класного
колективу;
2)
Розв’язання педагогічних ситуацій;
3) Поради
щодо підтримки дисципліни в класі.
|
Педагоги,
психолог, методист
|
6.
|
Січень
|
Круглий
стіл „Самоосвіта педагогів – молодих спеціалістів”
|
1)
Вивчення та усвідомлення змісту програм і підручників, їх вимог;
2)
Вивчення додаткового наукового матеріалу;
3)
Складання каталогу наочних посібників та іншої літератури
|
Наставник,
адміністрація
|
7.
|
Лютий
|
Розвиток пізнавальних
інтересів учнів
|
1)
Конструювання проблемного уроку;
2)
Відвідування та аналіз уроку;
3) Огляд
педагогічної преси
|
Методист,
викладачі-наставники
|
8.
|
Березень
|
Використання
активних форм і методів у навчанні
|
1)
Обговорення праць учителів-новаторів;
2)
Конструювання уроків різних типів з використанням інноваційних технологій;
3) Ділова
гра „Нестандартні форми проведення уроків” (показ наставниками фрагментів
уроків)
|
Методист,
викладачі-наставники
|
9.
|
Квітень
|
Методичні
поради „Молодий педагог, вироби свій стиль”. Інтенсифікація та оптимізація
навчально-виховного процесу
|
1)
Відповідність методів навчання формам організації уроків (семінар);
2)
Методичні поради „Молодий учитель, вироби свій стиль”;
3) Типові
та нетипові форми організації навчання.
|
Методист,
викладачі-наставники
|
10.
|
Травень
|
Тиждень молодого педагога.
Огляд
дидактичних матеріалів молодих педагогів.
|
1) Круглий
стіл „Чого я навчився в ШМП? Мої педагогічні знахідки”;
2)
Анкетування „Якої допомоги Ви потребуєте?”;
3) Відвідування
та обговорення уроків педагогів-початківців.
|
Методист,
викладачі-наставники
|
ПЛАН РОБОТИ
Школи передового
перспективного досвіду
щодо впровадження інформаційних технологій при викладанні предметів
та професій на 2015-2016 н.р.
Керівник: Бахир Н.В.
Слухачі: педпрацівники
І засідання - листопад
2015 року
Тема: «Використання комп’ютерних
технологій в навчально-виховній діяльності»
1.
Форми використання інформаційних технологій в ліцеї.
2.
Практичне застосування інформаційних технологій в навчально-виховній
діяльності. Ознайомлення з педагогічними програмними засобами.
3.
Мультимедійні програми на уроках природничо-математичних дисциплін.
ІІ
засідання - лютий 2016 року
Тема: «Інформаційні технології на
уроках професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки»
1.
Застосування педагогічних програмних засобів для розв’язування методичних задач. Ознайомлення з педагогічними
програмними засобами.
2.
Практичне застосування педагогічних програмних засобів під час уроків. Перегляд
відеотеки. Відвідування уроку.
3.
Обговорення відеотеки та уроку. Проблеми впровадження педагогічних програмних
засобів на уроках.
ІІІ
засідання - квітень 2016 року
Тема: «Впровадження інформаційних технологій для самостійної роботи
учнів на уроках»
1.
Проведення тестового тематичного контролю знань з предметів агропромислового
комплексу за допомогою комп'ютерних програм. Ознайомлення з педагогічними
програмними засобами.
2. Створення
і редагування педагогом тестів. Тестування учнів (фрагмент уроку).
3.
Підведення підсумків роботи Школи передового перспективного досвіду та
планування на наступний навчальний рік.
Немає коментарів:
Дописати коментар