Школа молодого педагога

ПЛАН
                                                                                                            
РОБОТИ ШКОЛИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА
 „Проблема” на 2015-2016 н.р.
Керівник: Степко О.М.
                               Слухачі: молоді медпрацівники (педстаж до 3-х років)
Мета: надати допомогу педагогам - початківцям в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів, з якими зустрічається молодий педагог, підтримати їхню творчу наснагу, бажання плідно працювати
№п/п
Місяць
Теоретичні питання
Практичні заняття
Відповід.
1.
Серпень
1.     Знайомство з ліцеєм.
2.     Інструктаж з охорони праці.
3. Планування й організація роботи щодо викладання предметів, вивчення програм та методичних рекомендацій до них
1) Вивчення пояснювальних записок до навчальних програм, структури програм;
2) Складання поурочно- тематичних планів;
3) Оформлення журналів теоретичного та виробничого навчання;
4) Бесіда „Нормативно- правова база організації навчального процесу: закони, положення, правила, права, обов’язки”
Адміністрація
2.
Вересень
1. Правила оформлення ліцейної документації.
2.Постановка мети уроку, змісту, методів навчання.
3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
1) Складання планів роботи кабінетів, лабораторій, майстерень;
2) Складання паспортів КМЗ викладання предметів;
3) Складання конспекту уроків теоретичного та виробничого навчання;
4) Ознайомлення із зразками оформлення конспекту різних типів уроків;
5) Діагностування запитів молодих педагогів;
6) Огляд методичної літератури „Сучасний урок”
Методист, викладачі-наставники психолог
3.
Жовтень
Декада наставника
Консультпункт з питань організації навчально-виховної роботи
1) Складання індивідуальних планів роботи педагога-стажера (за зразком)
2) Відвідування та обговорення уроків викладачів-наставників;
3) Відвідування наставниками уроків стажерів з метою методичної допомоги;
4) Ділова гра „Моделювання структури  уроку відповідно до обраного типу”
викладачі-наставн., методист
4.
Листопад
Психологічні основи діяльності учнів у процесі навчання
1) Психологічна характеристика колективів учнів;
2) Ознайомлення з працями психологів Л. Виготського, Л.Занкова,П.Гальперіна;
3) Відвідування та аналіз, самоаналіз уроків.
Викладачі, психолог
5.
Грудень
Учнівський колектив – основа виховання
1) Складання психолого-педагогічної характеристики учня та всього класного колективу;
2) Розв’язання педагогічних ситуацій;
3) Поради щодо підтримки дисципліни в класі.
Педагоги, психолог, методист
6.
Січень
Круглий стіл „Самоосвіта педагогів – молодих спеціалістів”
1) Вивчення та усвідомлення змісту програм і підручників, їх вимог;
2) Вивчення додаткового наукового матеріалу;
3) Складання каталогу наочних посібників та іншої літератури
Наставник, адміністрація
7.
Лютий
Розвиток пізнавальних інтересів учнів
1) Конструювання проблемного уроку;
2) Відвідування та аналіз уроку;
3) Огляд педагогічної преси
Методист, викладачі-наставники
8.
Березень
Використання активних форм і методів у навчанні
1) Обговорення праць учителів-новаторів;
2) Конструювання уроків різних типів з використанням інноваційних  технологій;
3) Ділова гра „Нестандартні форми проведення уроків” (показ наставниками фрагментів уроків)
Методист, викладачі-наставники
9.
Квітень
Методичні поради „Молодий педагог, вироби свій стиль”. Інтенсифікація та оптимізація навчально-виховного процесу
1) Відповідність методів навчання формам організації уроків (семінар);
2) Методичні поради „Молодий учитель, вироби свій стиль”;
3) Типові та нетипові форми організації навчання.
Методист, викладачі-наставники
10.
Травень
Тиждень молодого педагога.
Огляд дидактичних матеріалів молодих педагогів.
1) Круглий стіл „Чого я навчився в ШМП? Мої педагогічні знахідки”;
2) Анкетування „Якої допомоги Ви потребуєте?”;
3) Відвідування та обговорення уроків педагогів-початківців.
Методист, викладачі-наставники





ПЛАН РОБОТИ
Школи передового перспективного досвіду
щодо впровадження інформаційних технологій при викладанні предметів та професій на 2015-2016 н.р.
Керівник: Бахир Н.В.
Слухачі: педпрацівники
І засідання -  листопад 2015 року
Тема: «Використання комп’ютерних технологій в навчально-виховній діяльності»
1.     Форми використання інформаційних технологій в ліцеї.
2.     Практичне застосування інформаційних технологій в навчально-виховній діяльності. Ознайомлення з педагогічними програмними засобами.
3.     Мультимедійні програми на уроках природничо-математичних дисциплін.
ІІ засідання -  лютий 2016 року
Тема: «Інформаційні технології на уроках професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки»
1.     Застосування педагогічних програмних засобів для розв’язування методичних  задач. Ознайомлення з педагогічними програмними засобами.
2.     Практичне застосування педагогічних програмних засобів під час уроків. Перегляд відеотеки.  Відвідування уроку.
3.     Обговорення відеотеки та уроку. Проблеми впровадження педагогічних програмних засобів на уроках.
ІІІ засідання -  квітень 2016 року
Тема: «Впровадження інформаційних технологій для самостійної роботи учнів на уроках»
1.     Проведення тестового тематичного контролю знань з предметів агропромислового комплексу за допомогою комп'ютерних програм. Ознайомлення з педагогічними програмними засобами.
2.     Створення і редагування педагогом тестів. Тестування учнів (фрагмент уроку).
3.     Підведення підсумків роботи Школи передового перспективного досвіду та планування на наступний навчальний рік.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар